Üdv a blogban

Gondolatok csomagolás nélkül.


1. Kulcs a szavakban A honlapod, blogod mindig tartalmazzon pontos, rád jellemző kulcsszavakat, így a közösségi médián keresztül könnyebben magadhoz csábíthatod a fogyasztókat. 2. Nagybetűs részek A nagyobb betűk felhívják a figyelmet egy hirdetésre, viszont nem szabad túlzásba vinni, a sok felkiáltójel és Caps Lock kiabálást jelent. 3. Mindig tartsd frissen a honlapod 2017-ben furcsán mutat a[…]

Tovább

Sok hazai kkv csak a Facebookon van jelen, pedig az Instagram itthoni fejlődésével egyre inkább a hazai cégeknek is érdemes felkészülnie erre a jelenlétre is. A valódi eredményekhez, az elkötelezettség növeléséhez azonban a jó képek önmagukban nem elegendőek. Mire érdemes még figyelni? Például arra, hogy az Instagram itthon (egyelőre!) másodlagos lehetőségként felmerülő csatornaként szerepel a[…]

Tovább

Olyan prémium arculati anyagok elkészítésére kaptunk megbízást, melyben a Megrendelő igényei közt szerepelt a letisztult, témához illő új formavilág, illetve a magas színvonalat képviselő, dizájn- és világítástechnika piacán jól ismert cég arculatának újrapozícionálása. Nemcsak azt tartottuk fontosnak, hogy pontosan megismerjük a Megrendelő igényeit, hanem azt is, hogy a tipográfia és a színek által, érzelmeket, stílust[…]

Tovább

Az online platformok háza táján soha nincs megállás, egyre több és jobb kreatív, máshol még nem alkalmazott lehetőséget találunk, ha nyitva tartjuk a szemünket. Márpedig egy jó weboldal kulcskérdés, ha a cég imidzséről van szó, egy-két innovatív megoldás pedig legalább olyan fontos, sokat sejtető ismérv az oldalunkra látogatók tudatalattijának finom befolyásolására, mint egy előnyösen megválasztott[…]

Tovább

Az emberek egyre nagyobb része irtózik a reklámoktól, próbálja azokat így vagy úgy elkerülni. Újabban sokat hallani a natív hirdetési megoldásokról, melyek pont ezt a jelenséget hivatottak megoldani – vagyis érdekes és releváns tartalmat adni úgy, hogy az a fogyasztót is érdekelje. Nincs új a nap alatt. Vagy mégis? A jelenség tartalmilag nem teljesen új,[…]

Tovább

A marketing fontos szerepet tölt be a cég termékeinek, szolgáltatásainak bevezetésében, népszerűsítésében, így természetesen hatása van a cég növekedésére is. Ez a tény két különböző lehetőséghez vezet. Az egyik, hogy tapasztalt marketing szakemberre bízzuk a feladatokat, vagy nagyobb cég esetében a csapat vezetését. A másik, hogy részben, vagy teljes egészében kiszervezzük a marketing tevékenységet. Magyarországon[…]

Tovább

Se szeri, se száma a vezetők kvalitásairól szóló felméréseknek és globális kutatásoknak, nem beszélve a guruk véleménynyilvánításairól. Tudjuk, sikeres vezetőnek lenni sem könnyű. Jónak viszont még nehezebb. Minap alkalmam nyílt hosszabban beszélgetni egy vállalatóriás vezérigazgatójával, így olyan témákról is kérdezhettem, amik mindig is érdekeltek, de eddig nem volt lehetőségem betekintést nyerni. Van-e különbség a sikeres és[…]

Tovább

Napjainkra egyre több vállalat ismerte fel annak fontosságát, hogy a megfelelő tartalom megosztásával a vállalatok nemcsak jobban felkeltik fogyasztóik figyelmét, hanem megerősítik a termékek vagy a szolgáltatások iránti hűséget is. De vajon mit szeretnek még a tényeken kívül? Következzen néhány tipp, ami segíti a vásárlókkal való kapcsolatot. Legyenek letisztult céljaink Tudd, mit szeretnél elérni. Ha pl. egyetlen[…]

Tovább

Időről időre felmerül a kérdés, hogy mennyire vette át a szerepet az online, és lesz-e valaha olyan, amikor a print már csak múzeumokban lesz elérhető, a táblagépen felnőtt gyerekek számára? Ráadásul, ha most belegondolunk, hogy mikor kaptunk igazán érdekes, nekünk szóló ajánlatot a kezünkbe (a postaládáról nem is beszélve)? El kell gondolkodnunk.. Azért nem eszik[…]

Tovább